flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

УКРПОШТА змінює умови роботи через карантин

17 березня 2020, 15:26

УКРПОШТА ЗМІНЮЄ УМОВИ РОБОТИ ЧЕРЕЗ КАРАНТИН: ЯК ВСЕ ПРАЦЮВАТИМЕ

 

На час карантину через новий коронавірус COVID-19 Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та безкоштовно зберігатиме у відділеннях реєстровані поштові відправлення, йдеться у повідомленні компанії.

Згідно з розпорядженням, від 12 березня до 3 квітня включно Укрпошта частково змінює умови доставки, вручення та зберігання реєстрованих поштових відправлень "Укрпошта Експрес", "Укрпошта Стандарт" та "Укрпошта SmartBox".

Відтепер рекомендовані поштові відправлення (крім листів з позначкою "Судова повістка") необхідно вкладати до поштових та абонентських скриньок адресатів. У аркуші ф. 8 обов’язково зазначити дату та написати "Вкладено у поштову скриньку".

 

Якщо абонентська скринька адресата несправна, варто поінформувати адресатів про надходження рекомендованих листів повідомленнями або через мережу інтернет, або через засоби зв’язку – домашні чи мобільні телефони.

 

Також рекомендовані листи з позначкою "Судова повістка" доставляти відповідно до вимог Правил надання послуг поштового зв’язку.

Окрім того, від 17 березня і до закінчення карантину в усіх об’єктах поштового зв’язку плата за зберігання реєстрованих поштових відправлень, зокрема "Укрпошта Експрес", "Укрпошта Стандарт" та "Укрпошта SmartBox" не стягується.